گیسوگیسو، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

گیسو کمندم

خدا ی بار دیگه در رحمتش رو برای ما باز کرد، ساعت 8 صبح 21 اردیبهشت ی تیکه از ماهشو کند و به ما داد. خوش اومدی گیسو کمندم

شیرین زبون من

1400/10/15 8:14
نویسنده : عاشق گیسو
94 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

سلام شیرین زبون من

گیسو کمند خودم

شیطون بلا (عاشق این اسمی که صدات می کنم)

هزار ماشالله تو خیییییییلی شیرین زبونی، این که بهت میگم فکر نکنی از طرف ی مامان میگما

یعنی اگه بریم بیرون آدم نیست که محو حرف زدن تو نشه

بی نهایت مودبانه

بی نهایت کلمات قلنبه

یعنی فدات بشه مامان، سوالایی از مردم می پرسی که همه مات می مونن. قربون شئورت برم اولا اینکه همه ی بزرگترها رو جمع می بندی و با شما خطاب می کنی

دوم اینکه اولین سوال اینه که اسمتون چیه؟

و ...

اسم من گیسواه، اسم خواهرم گلله (غزله)، اسم مامانم لیلاس، اسم بابامم متاده (مهرداده)

بابای من فایر فایتره (آتش نشان به انگلیسی)

بابای من خیلی گویه (قویه)🤩

فدای تو بشم از خدا می خوام این حرف زدنات هیچوقت یادم نره🙏

فدای تو بشم من فقط برای تو کارتون های زبان اصلی به زبان انگلیسی گذاشتم و تو تازه تازه که چهار سالت شده رنگ هار به زبان فارسی یاد گرفتی در حالی که تقریبا از وقتی زبون باز کردی تموم رنگ هارو به انگلیسی بلد بودی

دابره لغات انگلیسیت خیلی زیاده

مثلا وقتی می خوای برای به دست آوردن چیزی اصرار کنی  می گی پیلیز (please) و تازه تازه پشت سرش میگی خایش( خواهش)

قربون تو برم اگه یک کتاب صد منی از شیرین زبونی های تو بگم بازم کمه

از دو سال و نیمگی تو تقریبا این بیماری کرونای بد جنس وارد زندگی ماها شده و قربون شکل ماهت برم تو وقتی وارد اجتماع شدی که یهو خیلی بزرگ شدی و ما خیلی کم بیرون میرفتیم( باز الان یکم بیشتر میریم)

به خاطر همین تا ی چیزی تو مغازه می دیدی سریع دو تا دستای خوشگلت رو می چسبوندی بهمو 🙏 دقیقا این مدلی

پیلیز🙏 مامان پیلیز🙏 اینو بخر

من و بابا هم اگه چیز مناسبی بود می خریدیم ولی اگه نامناسب بود و یا شرایط خریدش نبو می گفتیم نه و اون موقع ...

تو پشت سرهم همینو تکرار میکردی و دفعه ای ی بار خایش و اون موقع خود صاحب مغازه و هر کی توی مغازه بود قربون صدقت میرفتن😘

البته فدات بشم تو همین الانم دققیقا همینطوری ولی الانا یک لوتن (lotan) لطفا خودمون

بهش اضافه شده وگرنه عملکرد همونیه که گفتم

فکر کن دو سه بار تا حالا وقتی من به شما توضیح داد  که نمیشه مامان جون

خودت از این داری یا این خوب نیست مشتری های تو مغازه گفتن ما براش می خریم خواهش می کنم😡😡 (این قیافه ی مامانه)

ی بار که سرکار خانم سه ساله بودی و پیلیز یپیلیز میکردی ی دختره به نامزدش یواشکی گفت: ی باره دیگه بگه خودم براش می خرم😁😁

تورو خدا می بینی؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیسو کمندم می باشد