گیسوگیسو، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

گیسو کمندم

خدا ی بار دیگه در رحمتش رو برای ما باز کرد، ساعت 8 صبح 21 اردیبهشت ی تیکه از ماهشو کند و به ما داد. خوش اومدی گیسو کمندم

شیطون بلا

1400/10/19 7:47
نویسنده : عاشق گیسو
89 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

سلام شیطون بلای من

قربون شکل ماهت بشم

فکر کنم تو مطلب قبلی هم گفتم تو خیلی اسم شیطون بلا رو دوست داری، البته الان یکم کم شده، فدات بشم انگار عاقل تر شدی و کمتر نشون می دی ولی از وقتی دو سالت بود مثلا ی نفر بهت می گفت: به! چه فرشته ای؟

تو فوری می گفتی من فرشته نیستم من گیسوام.

یکی می گفت: مثل پرنسس شدی

سریع می گفتی من پرنسس نیستم من گیسوام تازه میگفتی: "من دیسویم"

خلاصه سرتو درد نیارم بهترین اسم دنیارو می گفتیم سریع می گفتی نه من دیسویم

یعنی حتی اگه ی لباس قشنگ می پوشیدی و طبیعتا می گفتیم وااای مثل ماه شدی، خانوم بهشون برمی خورد که نخیر و ...

تا من اتفاقی کشف کردم که از شیطون بلا خیلی خوشت میا

و زود به بابات خبر دادی که من دیسوی شیطون بلاام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گیسو کمندم می باشد